czwartek, 3 stycznia 2013

Liebster Blog Award...

Hej! Właśnie zostałam ponownie nominowana do Liebster Blog Award... Już sporo czasu minęło od tamtych nominacji, toteż się zdziwiłam, gdy przeczytałam ostatni komentarz. Ale to nie zmienia faktu, że straaasznie się cieszę :) Dziękuję Ci Mary ♥ Doceniam to, że mnie doceniasz ^^ Z racji tego, że już wcześniej tłumaczyłam o co chodzi i nominowałam blogi, to teraz tylko odpowiem na pytania mi zadane:

 

1. Dlaczego piszesz opowiadania?

Odp.: Chyba dlatego, że bardzo lubię to robić. Mam 100 pomysłów na minutę i stwierdziłam, że należałoby to chyba gdzieś zapisać :) Robię to o tyle chętniej, iż czuję wsparcie ze strony szczególnie rodziców, ale także przyjaciółek i czytelników mojego bloga ;**

 

2. Skąd czerpiesz inspirację do opowiadań?

Odp.: Z mojej głowy, snów, życia codziennego, czasem (ale b. żadko) jakiś filmów czy książek..

 

3. Kto jest twoim idolem / idolami ?

Odp.: Zdecydowanie Big Time Rush, a zwłaszcza Kendall Schmidt ;**

 

4. Kogo z Big Time Rush lub One Direction lubisz i dlaczego ?

Odp.: Z BTR to najbardziej Kendalla F. Schmidta ♥_♥ Uwielbiam jego zielone ślepka, radosny śmiech, jaranie się tęczą (xD), wspaniały głos, to jak tańczy i gra na gitarze, jego dobre serduszko, poczucie humoru, miłość do wszystkich Rusherów, świetne teksty, talent aktorski i wiele, wiele innych. :D A (skoro już to wymieniłaś) z 1D, to moje serce podbił Louis, ale chyba nawet ja sama nie wiem dlaczego ;) Po prostu spojrzałam na nich, posłuchałam kilku piosenek i stwierdziłam "On jest najlepszy!" :D

 

5. Jaka jest twoja ulubiona książka?

Odp.: I tutaj mam wieeelki kłopot.. No bo ja KOCHAM czytać! Kocham całą serię o "Ani z Zielonego Wzgórza" L.M. Montgomery, serię o "Emilce ze Srebrnego Nowiu", również Montgomery, serię "Century" P. Baccalario i serię "Ulysses Moore" też P. Baccalario. Uwielbiam Ewę Nowak,  Jacqueline Wilson i wiele, wiele innych! ♥

 

6. Jesteś nieśmiała/ nieśmiały?

Odp.: Czasami.. Zwłaszcza gdy poznaję nowe osoby..

 

7. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Odp.: Czytać, słuchać muzyki, serfować po necie, oglądać TV, spotykać się z przyjaciółkami..

 

8. Masz jakieś zwierzęta? Jak tak to jakie?

Odp.: Mam. 2 pieski (Puszek i Skrobek) i 2 kotki (Figaro i Panterka) ^^

 

9. Masz rodzeństwo? Imię i wiek.

Odp.: Też mam. Siostrzyczka Weronika - 5 (rocznikowo 6) lat i Brat (niestety -.-'') Adrian - 13 (rocznikowo 14) lat.

 

10. Jaki jest twój ulubiony film i dlaczego tak go lubisz?

Odp.: Ojej.. Tak cięzko wybrać, ale chyba zdecyduję się na film "Wspomnienie Anny Frank". Ostatnio go oglądałam i strasznie mnie wzruszył! Najbardziej to chyba ryczałam, jak malutkie dzieci Żydowskie szły do słynnego pieca.. ;( Podoba mi się jego smutna, aczkolwiek prawdziwa historia i to, iż ukazuje realia II wojny światowej, o której uwielbiam czytać, uczyć się, oglądać filmy itp.

 

11. Jaki jest twój ulubiony kolor?

Odp.: Zdecydowanie zielony ♥__♥

9 komentarzy:

  1. http://www.adussangelika.blogspot.com/2013/01/rozdzia-xxxvii.html zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://adussangelika.blogspot.com/p/jednorazowka-8.html zapraszam :)

      Usuń
    2. http://www.adussangelika.blogspot.com/2013/01/rozdzia-xxxviii.html zapraszam :)

      Usuń
    3. http://adussangelika.blogspot.com/2013/01/rozdzia-xxxix.html zapraszam :)

      Usuń
  2.   Zapraszam do mnie :) --->
    http://thisislondonandlife.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulation serio zasłużyłaś, he ja też uwielbiam zielony (tak jak oczy Kendalla:)) zapraszam do mnie;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moim blogu pojawiła się najważniejsza informacja, która mówi o wszystkim http://life-is-beautiful-but-difficult.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie <3 http://everythings-better-with-you.blogspot.com

    - pomożesz rozsławiić staryy blog, kktóry pragnie uwagii boo też ma uczucia ? :)

    Dzdzdzdzieennki :33

    < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje, zasluzylas ;)
    Zapraszam do mnie;
    http://big-time-rush-lovestory-4ever-bypaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń