niedziela, 18 listopada 2012

LBA - aż mi słów brak...

Teraz to już zgłupiałam... Dziewczyny - gdybyście stały teraz obok mnie, to nie wiem, czy bym was wypuściła z objęć! Udusiłabym was chyba! Jesteście KOCHANE! To na prawdę wiele dla mnie znaczy. Fajny prezent pourodzinowy- wchodzę i widzę KOLEJNE 3 NOMINACJE! I chociaż nie bardzo rozumiem o co chodzi w tym całym Liebster Blog Award, to nie zmienia faktu, że aż skaczę z radości po domu, gdy paczę i widzę, że mój blog się podoba :D Bez przedłużania dziękuję z całego serca Pauli- SweetAngel, Wiktorii i Natalii i Kini ;p. A oto pytania i moje odpowiedzi:

 

Pytania Pauli (mojej imienniczki :D):

 

1. Skąd pomysł na napisanie bloga o BTR?

 

 Odp.: Jakoś tak czytając inne blogi, "nawiedził" mnie własny pomysł. :)

 

2. Jak długo piszesz bloga?

 

 Odp.: Od 11 czerwca, więc ok. 5 miesięcy z haczykiem.

 

3. Co o mnie sądzisz?

 

 Odp.: Na żywo cię nie znam, ale myślę, że jesteś fajna. Polubiłam cię, chociaż się nie znamy ;**

 

4. Kogo z BTR lubisz najbardziej? I za co?

 

 Odp.: Lubię wszystkich, ale tak NAJbardziej Kendalla. Uwielbiam jego zielone ślepka, radosny śmiech, jaranie się tęczą (xD), wspaniały głos, to jak tańczy i gra na gitarze, jego dobre serduszko, poczucie humoru, miłość do wszystkich Rusherów, świetne teksty, talent aktorski i wiele, wiele innych. :D

 

5. Jaką piosenkę BTR lubisz najbardziej?

 

 Odp.: "Cover Girl".

 

6. Co byś zrobiła gdybyś... w parku wpadła na któregoś chłopaka z Big Time Rush?

 

 Odp.: Postarałabym się nie piszczeć (choć to byłoby na seeeerio trudne xD), ale gdyby choć uśmiechną się do mnie, to jestem pewna, że bym zemdlała ;D

 

7. Jaki jest twój ulubiony kolor?

 

 Odp.: Zielony.

 

8. Jaka piosenka najbardziej cię wzrusza (nie musi być BTR'u)?

 

 Odp.: Płaczę przy dwóch - "Intermission" BTR i "Skyscraper" Demi Lovato.

 

9. Jaki jest twój ulubiony film?

 

 Odp.: Ciężko wybrać. Ostatnio oglądałam "Epoka Lodowcowa IV: Wędrówka kontynentów", więc wybiorę to :]

 

10. Jaki jest twój ulubiony przedmiot szkolny?

 

 Odp.: Chemia (choć wszystkich to dziwi xD).

 

11. Co lubisz robić?

 

 Odp.: Tańczyć, pisać, spotykać się z przyjaciółmi, czytać, słuchać muzyki.

 
 

Pytania Kini:

 

1. Od kiedy lubisz BTR?

 

Odp.: Od ponad pół roku.

 

2. Ile czasu piszesz już bloga?

 

Odp.:  Od 11 czerwca, więc ok. 5 miesięcy z haczykiem.

 

3. Ile masz lat?

 

Odp.: Od 17.11 15 :D

 

4. Gdzie chciałabyś w przyszłości mieszkać?

 

Odp.: W L.A. xD

 

5. Którego z BTR lubisz najbardziej i dlaczego...?

 

Odp.: Lubię wszystkich, ale tak NAJbardziej Kendalla. Uwielbiam jego zielone ślepka, radosny śmiech, jaranie się tęczą (xD), wspaniały głos, to jak tańczy i gra na gitarze, jego dobre serduszko, poczucie humoru, miłość do wszystkich Rusherów, świetne teksty, talent aktorski i wiele, wiele innych. :D

 

6. Gdybyś była siostrą np. Kendalla, a Logan byłby w Tobie zakochany, co byś zrobiła? ;)

 

Odp.: Zależy jakim bratem byłby Kendall. Gdyby nadokpiekuńczym, to chyba bałabym się powiedzieć mu o tym. Co nie zmienia faktu, że bez względu na wszystko cieszylabym się jak głupia :D

 

7. Gdyby chłopcy przyjechali do Polski i dali koncerty w największych miastach np. w Poznaniu, a Ty miałabyś wejściówkę za kulisy, jakbyś się zachowała podczas Waszej konfrontacji?

 

Odp.: Ale byłoby super, gdyby byli w Poznaniu, bo nie mam tak daleko! Choć dla nich pojechałabym i do Warszawy, czyli w moim przypadku na drugi koniec Polski. :] A wracając do pytania: Nie wiem, czy odezwalabym się na temat, bo: 1. Nie znam dobrze angielskiego. 2. Byłabym w szoku! Ale starałabym się być w miarę opanowana (taa, jasne xD). Nie chciałabym, żeby wzięli mnie za wariatkę. Nie jestem tylko pewna, czy bym nie zemdlała...

 

8. Chciałabyś, żeby chłopaki zaśpiewali dla Ciebie "Worldwide"?

 

Odp.: Jak niczego na świecie!

 

9. Co lubisz robić?

 

Odp.: Tańczyć, pisać, spotykać się z przyjaciółmi, czytać, słuchać muzyki.

 

10. Masz Facebook'a ^^?

 

Odp.: No jasne! ^^

 

11. Co o mnie sądzisz?

 

 Odp.: Jesteś the best! Uwielbiam cię ;**

 
 

Pytania Wiktorii i Natalii:

 

1. Jaką książkę byś nam poleciła?

 

Odp.: Wszystkie książki Pierdomenico Baccalario. Sama przeczytałam serie "Century" i "Ulysess Moore". To są moje tytuly #1.

 

2. Jaką miałaś średnią ocen w poprzedniej klasie?

 

Odp.: 5,5.

 

3. Lubisz rysować? Jeśli tak, to co?

 

Odp.: Nie mam talentu do rysowania, więc nie bardzo lubię to robić.

 

4. Do której klasy teraz chodzisz?

 

Odp.: Do 3 gimnazjum.

 

5. Co byś zrobiła, jeśli okazało by się, że jesteś siostrą któregoś z chłopaków z BTR?

 

Odp.: Najpierw bym zemdlała, a potem postarała się zachowywać w ich towarzystwie W MIARĘ normalnie (jeśli to możliwe ;D).

 

6. Ulubiona gra?

 

Odp.: Lubię grać w butelkę na pytania i wyzwania ze znajomymi (świetna zabawa xD).

 

7. Grasz na jakimś instrumencie?

 

Odp.: Trooochę na flecie :]

 

8. Masz rodzeństwo? Jakie?

 

Odp.: Mam młodszego, 13-letniego brata (nawet nawet lubi BTR :D) i młodszą, 5-letnią siostrzyczkę (100% Rusherka :D).

 

9. Malujesz się?

 

Odp.: Nie. Stawiam na naturę :) (przynajmniej na razie)

 

10. Co sądzisz o naszym blogu?

Odp.: Jest zajebisty! Kocham go ♥__ ♥

 

11. Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka?

 

 Odp.: Karolinka (I ♥ you Kars! ;**).

 
 

A już we wtorek dodam nowy, dłuugo wyczekiwany rozdział! Ale go poprawiałam! Dałabym nawet jutro, ale nie będzie mnie cały dzień w domu. Mam nadzieję, że się spodoba :D To do zobaczenia! ;** Wiecie, że Was kocham ♥

~Pauli$

 
 


2 komentarze:

  1. http://love-or-not-hmm.blogspot.com/2012/11/rozdzia-17.html
    zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń