środa, 14 listopada 2012

Liebster Blog Award 2 :D

Heeej! Jestem MEGA szczęśliwa! Dlaczego? Otóż PONOWNIE zostałam nominowana i to przez AŻ 5 WSPANIAŁYCH dziewczyn! Są to: Julia Kaliszewska , Aśka Schmidt , Marta Proch , Angie Maslow i aduss_angelika. Kocham Was normalnie! ♥♥ Zasady już podawałam. Tutaj odpowiem na pytania zadane przez te fantastyczne kobietki xD Blogi już nominowałam, więc nie będę tego robiła, bo nie miałabym w końcu kogo proponować :D


Pytania Julii:

 

1.Lubisz krwawe horrory czy thirllery do oglądania?

 Odp.: Oj bardzo :D Lubię, jak film, który oglądam, wywołuje we mnie najróżniejsze emocje (uwielbiam się bać przy horrorach ;]).

 2. Coś co byś zmienił w swoim życiu?

 Odp.: Hmm... Sprawiłabym, że stałabym się bardziej pewna siebie i swojego zdania.

 3. Ulubione kolory?

 Odp.: UWIELBIAM zielony, a reszta kolorów (może oprócz szarego, którego nie lubię) jest dla mnie równa.

 4. Na co najbardziej czekasz??

 Odp.: Na koncert BTR w Polsce :D

 5. Czy kiedyś miałeś szczęście gdy wszystko się psuło?

 Odp.: Nie...

 6. Ulubiona piosenka ?

 Odp.: "Cover Girl" Big Time Rush.

 7. Ulubiony przedmiot ?

 Odp.: Chemia :)

 8. Ulubione picie? 

Odp.: Ice Tea :P

 9. Co lubisz robić w szkole??

 Odp.: Wygłupiać się z koleżankami i kolegami xD

 10.Czy pisanie bloga sprawia ci przyjemność ??

 Odp.: Wielką, ale czasem (czyt. często :D) nie mam czasu usiąść i pisać, choć kocham to.

 11. Chcesz zmienić swój imidż??

 Odp.: Nie. Nie potrafiłabym nawet :]


Pytania Aśki:

1.Największe marzenie..?

 Odp.: Spotkać BTR ♥__♥ A z takich bardziej realnych, to spotkać się z wszystkimi wspaniałymi Rusherkami, które poznałam przez internet, na żywo :)

 2. Kogo byś zabrała na koncert BTR..?

Odp.: Chciałabym wziąść moją siostrzyczkę, bo jest (dzięki mnie) prawdziwą Rusherką, choć ma dopiero 5 lat. :D

3.Ulubiona piosenka..?

Odp.: "Cover Girl" Big Time Rush.

4.Najśmieszniejszy tekst jaki usłyszałaś swoim życiu..?

Odp.: "- Kto napisał "Anię z Zielonego Wzgórza"? - Mahomet." xD

5. Którego z BtR z chłopaków uwielbiasz i dlaczego..?

Odp.: Kocham ich wszystkich, ale najbardziej Kendalla. Uwielbiam jego zielone ślepka, radosny śmiech, jaranie się tęczą (xD), wspaniały głos, to jak tańczy i gra na gitarze, jego dobre serduszko, poczucie humoru, miłość do wszystkich Rusherów, świetne teksty, talent aktorski i wiele, wiele innych. :D

6. Dlaczego założyłaś bloga..?

Odp.: Uwielbiam pisać i gdy wpadłam na fajny pomysł na opowiadanie, to postanowilam umieścić je w internecie, żeby sprawdzić, czy nadaję się na pisarkę :]

7. Co uwielbiasz robić a czego nienawidzisz..?

Odp.: Lubię spotykać się z przyjaciółkami (zwłaszcza na zwariowane nocki xD), słuchać muzyki, czytać książki, pisać i tańczyć, a nienawidzę uczyć się, kłócić z bliskimi, nie wysypiać się. To tak w skrócie :)

8.Jak zaczęła się twoja przygoda z blogami..?

Odp.: Trafiłam przez przypadek na bloga Zakochanej w deszczu (♥) i tak się wciągnęłam w jej opowiadanie, że wszystkie rozdziały (wtedy jakieś 119) przeczytałam w 1 dzień. Od tamtej pory zaczęłam sama szukać innych blogów, a w końcu założyłam własny ^^

9.Cechy wymarzonego chłopaka..?

Odp.: Mój wymarzony powinien być napewno czuły, romantyczny, delikatny, kochający, szanujący mnie, szczery, otwarty, wierny, a zarazem szalony, nieprzewidywalny, z poczuciem humoru, spontaniczny, wesoły, sympatyczny, ufający mi (a ja jemu).... no i oczywiście przystojny =D

10. Opisz siebie 1 słowem.

Odp.: Przyjazna :P

11. Lubisz mnie..? :)

Odp.: Masz czelność się jeszcze pytać?! Oczywiście! ;**

Pytania Marty:

 1. Co cię skłoniło do pisania o BTR?

Odp.: Kiedy tylko zainteresowałam się tym zespołem, w ciągu kilku dni stałam się (jak mnie nazywa mój brat :]) "obsesyjną Rusherką". Wtedy nawet jak chciałam napisać opowiadanie, aby sprawdzić, czy nadaję się na pisarkę, to nie mogłam pisać o niczym innym, jak o tych kochanych wariatach ♥

2. Co najbardziej lubisz robić?

Odp.:  Lubię spotykać się z przyjaciółkami (zwłaszcza na zwariowane nocki xD), słuchać muzyki, czytać książki, pisać i tańczyć.

3. Czego nienawidzisz?

Odp.: Nienawidzę uczyć się, kłócić z bliskimi, nie wysypiać się. To tak w skrócie :D

4. Kogo nie lubisz?

Odp.: Obleśnego chłopaka z mojej klasy i psychicznej lesbijki z klasy równoległej ;// 

5. Lubisz mnie?

Odp.: Nie. Ja cię KOCHAM! ;**

6. Twoje hobby?

Odp.: Taniec.

7. Co będziesz robić w przyszłości?

Odp.: Baaardzo chcę pisać.

8. Twój ulubiony kolor?

Odp.: Zielony *__*

9. Jaki lubisz język? I jakiego chciałabyś nauczyć się w bliskiej przyszłości?

Odp.: Uwielbiam angielski ^^ A chciałabym nauczyć się hiszpańskiego, mi querido =D

10. Jakiej słuchasz muzyki?

Odp.: Pop, reagge, rock, rap, hip-hop. Po trochu wszystkiego :D

11. Lubisz horrory? A jakie?

Odp.: Uwielbiam! A najbardziej wszystkie "Paranormal Activity". Mooocne xD

 

 

Pytania Angie:

 1. Twoje ulubione miasto w Polsce?

 Odp.: To, gdzie mnieszkam, mam rodzinę i przyjaciół - Stare Polichno (choć to raczej wieś niż miasto, ale co tam :D).

  2. Ile lat/miesięcy jesteś rusherką? 

Odp.: Od końca maja, więc jakieś... pół roku.

  3. Ulubione zwierzę?

Odp.: Kiciuś ♥

4. Ulubiony kolor?

Odp.: Zielony.

5. Bez czego byś nie przeżyła ( wymień 3 rzeczy)

Odp.: Bez przyjaciół, muzyki i internetu ^^

6. Czego się boisz?

Odp.: Pająków, pszczół, os, trzmieli itp.

7. Potrawa bez której byś nie przeżyła?

Odp.: Gołąbki ♥__♥ Takie mojej babci :]

  8. Jaką książkę byś mi poleciła? 

Odp.: Wszystkie książki Pierdomenico Baccalario. Ja osobiście przeczytałam jego 2 serie: "Century" i "Ulysses Moore". Na prawdę polecam! 

 9. Czy byś coś zmieniła w twojej szkole? 

Odp.: Lepiej byłoby zapytać, czego bym nie zmieniła xD

10. Dlaczego podjęłaś pisanie bloga? I czy sprawia ci to przyjemność?

Odp.: Zaczęłam pisać bloga, aby sprawdzić, czy nadaję się na pisarkę, którą chcę zostać. I sprawia mi to OGROMNĄ przyjemność :D

11. Za co lubisz wakacje?

Odp.: Za to, że jest ciepło, nie chodzimy do szkoły, dzień jest dłuższy, można nosić krótkie ciuchy (sukienki, spódniczki, spodenki...), wyjeżdżamy w fajne miejsca, mogę spotykać się ze znajomymi kiedy i ile chcę, itd. :P







 

Pytania Angel:

1. Ulubiony kolor.

Odp.: Zielony.

2. Ulubione danie.

Odp.: Gołąbki.

3. Jakbyś miała 1.000.000 $ to co byś z nimi zrobiła?

Odp.: Pojechałabym w wymarzoną podróż, m.in. do USA, kupiłabym sobie willę w Los Angeles i żyła długo i szczęśliwie w tym uroczym miejscu ^^

4. Ulubiona piosenka.

Odp.: "Cover Girl" Big Time Rush.

5. Lubisz mnie? ^^

Odp.: Powiem tak: jaram się tobą, jak Kendall tęczą xD Czyli UWIELBIAM CIĘ ;**

6. Ulubiony dzień tygodnia.

Odp.: Sobota.

7. Lubisz szkołę?

Odp.: HAHAHAHA!! Śmieszne! ;P

8. Jak ci idzie nauka?

Odp.: O dziwo b. dobrze.

9. Lubisz komedie romantyczne?

Odp.: Baaardzo.

10. Jak zaczęła sie twoja przygoda z BTR?

Odp.: Akurat włączyłam Nicka, kiedy zaczął się odcinek "Big Time Break-Up". Obejrzałam go więc i... popłakałam się na końcówce! A piosenka "Worldwide" tak mi się spodobała, że ściągnęłam ją i inne ich utwory też. Od tamtej pory oglądam każdy odcinek i na bierząco śledzę ich poczynania w prawdziym życiu, a piosenki wszystkie znam na pamięć :D

11. Ile twój blog ma już miesięcy?

Odp.: Założyłam go 11.06.12, więc troszkę ponad 5 miesięcy ^^

 

Wszystkim jeszcze raz bardzo dziękuję i zapraszam serdecznie na fantastyczne blogi tych Rusherek ;**


 

 

 
 


3 komentarze:

  1. Hej ^^ Nominowałam cię więcej dowiesz się u mnie :) http://i-will-catch-you-if-you-fall-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I Love you too..!!! ♥♥ Heh.. Uwielbiam Cię.!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oł my gasz, twój ulubiony przedmiot to chemia? nie wierzę. *__* co do bloga - fajny, będę wpadać :D dołączysz do moich obserwujących?

    OdpowiedzUsuń